برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ
برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ

برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ

24تیر94...یک ماهه شدیم :)

من سوگند می خورم که به تو احترام بگذارم و قدر تو را آنطور که الان هستی و به هر نحوی که شخصیت تو در آینده رشد و تغییر کرد بدانم...

 من سوگند می خورم که پشتیبانِ و محافظ استقلال تو باشم چون با وجود آنکه زندگی ما به هم گره خورده است ولی انتخاب ها و تصمیمات تو متعلق به خودت است...

من سوگند می خورم که با تمام وجود بتوانم آرزوها، امیال و حتی ترس و رویاهای ترا عمیقاً درک کنم...

سوگند می خورم که همواره در جستجوی تحقق آرزوها و نیازمندی های تو باشم نه به خاطر آنکه وظیفه من است بلکه به خاطر اینکه تحقق شادی تو برای من مطبوع و خوشایند است...

من سوگند می خورم که در هر جایی که به من نیاز داشته باشی، با تو و در کنار تو باشم و هیچگاه تنهایت نگذارم...

من سوگند می خورم که همواره تو را در دستیابی به اهداف و آرزوهایت یاری دهم؛ از تو در لحظات سختی و روزهای سخت حمایت کنم و در کنارت، پیروزی ها و موفقیت های تو را با تو جشن بگیریم...

من سوگند می خورم تا زندگی مشترکمان را همواره هیجان انگیز، پر ماجرا و پر از شور و شوق نگاه دارم...

من سوگند می خورم که در لحظات سخت و دشوار زندگی مان و هنگامی که با مشکلی مواجه می شویم، ثابت قدم و استوار باشم و همواره ایمان داشته باشم که با هم، می توانیم بر هر مشکلی غلبه کنیم...

من سوگند می خورم که همواره با تو از روی مهربانی و محبت رفتار کنم و نه از روی عدالت! چرا که ما با هم یک تیم هستیم، از الان و تا همیشه...

من سوگند می خورم که در هر روز، به خودم و تو یادآوری نمایم که چقدر در زندگی، انسان خوشبخت و خوش شانسی هستم که چون تویی را دارم...

 

ハートだよ。1つ のデコメ絵文字...اولین ماهگرد یکی شدنمون مبارک همسری...ハートだよ。1つ のデコメ絵文字

☆ハート★ のデコメ絵文字 یک ماه از روزی که مالِ هم شدیم میگذره...یک ماهه که شدی همه ی زندگیم...یک ماهه که هر کی منو میبینه حالِ همسرمُ ازم میپرسه...یک ماهه شدی تمامِ دنیام...نمیدونم از این عشقی که تو قلبمه چی بگم...زبونم بند میاد وقتی میخوام از عشقمون و از اتفاقای خوب حرف بزنم چون هنوز باورم نمیشه که مالِ هم شدیم عشقم...که همه ی اون صبر کردنا و سختیا و انتظارِ 4ساله تموم شد...من هنوزم وقتی به شناسنامم نگاه میکنم باورم نمیشه که اسمِ تــــــــو توش نوشته شده...

ハートだよ。1つ のデコメ絵文字 فرداشب عشقم و مادرشوهرِ عزیزم میان پیشم...دلم واسه جفتشون یه ذره شده...شنبه هم با اقایی و خانوادم میریم شهرشون و مراسم پاگشا که خیلی منتظرشم...یه عالمه هم کار دارم تا اون موقع فک نمیکنم دیگه فرصت شه بیام نت...البته اونجا رفتمُ سرم خلوت شد میام پیشتون ولی تا 4-5روز نیستم پس خدانگهدار دوستای گلم...

+متن بالا:۱۰ سوگند علمی برای ازدواج!