برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ
برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ

برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ

گفته بودم که من خوشبخت ترین دخترِ دنیام؟ چون بهترین مردِ دنیا رو کنارم دارم...مردی که هر لحظه که از زندگیم باهاش میگذره با کاراش باعث میشه بیشترُ بیشتر به انتخابم مطمئن شمُ بیشتر به خودم ببالم واسه داشتنش...واسه مهربونیاش...واسه عشقی که نثارم میکنه و آرامشی که بهم میده(حتا از راهِ دور)...

همه ی اینا باعث میشه حس کنم خوشبخت ترین دخترِ روی زمین منم...

همه ی اینا باعث میشه هر روز اینو با خودم مرور کنم که صبوری کردنام واسه رسیدن به عشقم ارزشِ این آرامشُ داشت...و چقدر خوب که در برابر اون همه اتفاق موندمُ محکمُ مصمم پای همه چیز وایستادم...

که مطمئنم تا آخرِ عمرم خوشبخت می مونم...

هیچکس مثلِ تــ♥ـــو نمیتونست اینقدر خوشبختم کنه امینم...بهت افتخار میکنم...به داشتنت میبالم نفسم...

خدایا شکرت واسه بودنش...واسه داشتنش...واسه عشقش...واسه خوبیاش...

24 آبانِ 94...5ماه از یکی شدنمون گذشت...ماهگردمون مبارک همسری :)

+بحثِ کوچولویی که دیشب بینمون پیش اومد باعث شد عشقت بیشتر از قبل بهم ثابت شه...منو ببخش بابت بهونه گیریام عشقم...دیوونتم...

+شاید پنجشنبه با بابا و مامانم بریم شهرِ آقایی...انقدر بیتابِ یه لحظه دیدنشم که نمیدونم چطور میخوام تا پنجشنبه طاقت بیارم...

+راستی رفتم عکسامونُ انتخاب کردم...فوق العاده شده...یه عالمه عکسِ رویایی و عاشقانه که قراره اتاق خوابمونُ خوشگل کنن...واااای که با دیدنِ تک تکشون ذوق مرگ میشدمُ دلم واسه آقاییم ضعف میرفت...انقد که خوشگلُ طبیعی ژست گرفته بود...با اون نگاهای جذابِ مخصوصِ خودش که تو همه ی عکسا بود؛خانومِ عکاس میگفت این نگاهای همسرت خیلی عالیه؛جذاب و طبیعی...قربونش برم من.آقاییِ خوش تیپُ جذابِ من...خلاصه خیالم از بابتِ عکسامونم راحت شد...فوق العاده بود.هم ژستامون هم لباسامون هم جاهایی که رفتیم...44تاشو انتخاب کردم...اواخرِ آذر آماده میشه :)

++ببخشید که بعضی از کامنتا بدونِ جواب تایید شد دوستای گلم...اینروزا یه کم سرم شلوغ بود...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد