برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ
برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ

برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ

بعد از کلی تردیدُ گشتن دنبالِ یه رنگِ موی خوشگل و بعد از اون پیدا کردن یه ارایشگرِ خوب؛ موهامُ رنگ کردم(برای اولین بار)...یه مدلِ خاص که ارایشگر میگفت دیلایت! (فقط 15سانت پایینِ موهام دکلره و بعد رنگِ مسی-طلایی رو تیره و روشن در آورده)...عالی شده...البته با کلی استرس که چی میشه؟ خوشرنگ میشه؟ بیشتر از همه استرسم واسه این بود که امینم خوشش بیاد که خداروشکر خیلی خوشش اومد...

وقتی موهامُ رنگ کردم همش جلو آیینه بودم...هنوزم باهاش کنار نیومدم ولی خیلی خوشگل شده...وقتی که عشقم گفت خوشگل شده دیگه مطمئن شدم ^_^

+ تغییرِ خوبی بود...دوسش دارم :)

+این مدلی ولی رنگ من یه کوچولو با این عکس فرق داره(عکس از نت)...کلیکـ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد