برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ
برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ

برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ

دیشب ماهگرد عشقمون بود(ماهگرد دوستیمون البته نه عقدمون)...اما یادمون رفت به هم تبریک بگیم...به قولِ آقایی انقد اتفاقای خوب واسمون افتاده که دیگه اونارو یادمون میره...فک کنم چهلُ هفتمین ماهگردمون بود...ماهگردمون مبارک نفسم...اولین ماهگردی که دیگه مالِ هم شدیم...چقد خوب :)

من بیصبرانه منتظرم پنجشنبه شه و عشقم بیاد دنبالم با هم بریم خونشون و مراسمِ پاگشا...فک کنم پاگشامون از مراسمِ عقدمون مُفصل تر بشه چون همه ی فامیل دعوتن...ذوق دارم خیلی زیــــــــاد...دوباره عروسُ دوماد میشیم^_^ از همه بیشتر ذوق دارم واسه این 400و خورده ای کیلومتر که قراره با هم بریم...وااااای چقد خـــــــــوب...

+کمتر از یک هفته دیگه مونده...بیتابی و دلتنگیمونُ کاملا میشه از حرفامون فهمید...گاهی وقتا فک میکنم این فاصله چقد خوبه که باعث میشه واسه دیدنِ هم انقد ذوق زده باشیم...باعث میشه وقتی همو دیدیم کلی بهمون خوش بگذره و از تک تکِ لحظه هامون استفاده کنیم :)

+خدایا شکرتــ...