برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ
برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ

برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ

گاهى باید باشى 
تا یک دل سیر تــــــو را ببوســم
لاى موهایت بمیرم
گاهى باید آنقدر باشى 
تا نبودنــت دست از سرم بردارد...
بنشینى روبه رویم نگاهت کنم
آنقدر نگاهت کنم تا نفسم بند بیاید!
باید باشى
تا از این خوشى ها...از داشتنت 
مثل دیوانه اى بى خیال دنیا شوم
باور کن زندگى براى من 
چیزى نیست جز دوست داشتن تـــ♥ـــو...

 

13روز از یکی شدنمون میگذره و 11 روزه که آقاییمُ ندیدم...دلم لک زده واسش...گاهی وقتا از دلتنگی حس میکنم حتا 1ثانیه هم دیگه نمیتونم طاقت بیارم...ولی وقتی به این فک میکنم که برای همیـــــــشه مالِ خودمه و مالِ خودشم دلم آروم میشه...و این یکی از بهترین حسای دنیاست :)

 5روزِ دیگه عشقم میاد پیشم...لحظه شماری میکنم واسه اون روزا...

 بلایی که بلاگفا سرِ خاطراتمُ وب قبلیم آوردُ هیچوقت یادم نمیره...بدتر از فاجعه ی پاک شدنِ وبم اینه که دوستامو گم کردم...وبلاگِ قبلیم با تمامِ خاطراتش پرید...کلا از سیستم بلاگفا حذف شدُ آثاری ازش نبود که مجبور شدم یه وبِ جدید با آدرسِ قبلی بسازم تا شاید دوستام اینجوری بتونن پیدام کنن...اگه هستین اعلام حضور کنین بچه ها دلم براتون تنگ شده :(

+ حسِ خوبِ تموم شدنِ امتحانا بعد از 1ماه :)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد