برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ
برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ

برامـ هیــچ حسـی شبیــہ تـــ♥ـــو نیستـــ

همینکه یه آقاییِ مهربون دارم که مثه کوه پشتمه...همینکه من یه خواهرِ ماه دارم که با حرفاش آرومم میکنهُ خیالمُ راحت...همینکه یه مامانِ گل دارم که با اشکِ تو چشاش و حرفاش بهم قوت قلب میده...همینکه یه بابای مهربون دارم که میگه نگران نباش خودم ازت حمایت میکنم...همینا واسه خوشبختیِ من کافیه و اصلا مهم نیست که عموم اینا بامطرح کردنِ دوباره ی قضیه خواستگاری اونم با اصرارِ بیشتر جوِ خونه رو بهم ریختن...

+اینقد عصبی بودم که هنوزم سرم از شدتِ عصبانیت درد میکنه...ولی مهم نیست نمیخوام اینروزام خراب شه...و اصـــــــــلا هم مهم نیست که فردا قراره عموم بیاد باهام صحبت کنه که مثلا من راضی شم!!!...مهم اینه که فردا خواستگاریِ منو عشقم رسمی میشه...

+خدایا کمکمون کن...بیشتر از همیشه بهت نیاز داریم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد